Довіреність на державну реєстрацію майна

У сучасний час головним електронним документом, який підтверджує власність на майно, є інформація з Державного реєстру речових прав. Ця інформація є обов’язковою для укладання різних угод, наприклад, договорів купівлі-продажу або дарування майна.

Іноді одна зі сторін угоди може доручити іншій особі здійснити всі необхідні кроки для оформлення перехіду права власності на нерухомість. В такому випадку використовується довіреність, в якій може бути вказано, що ця особа має право виконати реєстрацію майнових прав.

Якщо вам потрібно оформити довіреність для того, щоб інша людина могла діяти за вас під час реєстрації майна, ви можете звернутися до нотаріуса Шрестха Джульєтти Говіндівни.

Для заполнения данной формы включите JavaScript в браузере.

Ахматова 22

shrestha69y@gmail.com

0675088649

0674645261

Документи

Для того щоб засвідчити довіреність для державної реєстрації майна перед нотаріусом, потрібно надати такі документи:

Для фізичних осіб:

1. Паспорт та ідентифікаційний код особи, яка довіряє (довірителя).
2. Інформація про особу, якій надається довіреність (довірена особа), українською мовою (прізвище, ім’я, по батькові, дата народження, адреса реєстрації).

Для юридичних осіб:

1. Документи, які містять правовий статус юридичної особи (статут, виписка з Єдиного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців).
2. Паспорт та ідентифікаційний номер представника, який діє від імені юридичної особи, і документ, що підтверджує його повноваження (якщо це керівник юридичної особи, то це може бути протокол про призначення на посаду керівника).

Якщо потрібно, перепишіть ці вимоги більш зрозуміло іншим словами.